System CRM/ERP HUDA.pl

Profesjonalny system zarządzania firmą, sprzedażą, wysyłkami, magazynem, obiegiem dokumentów i projektami.

CRM ERP

Lista funkcji

  • Panel obsługi
  • Zarządzanie wysyłkami
  • Integracje z systemami eCommerce
  • Magazyn
  • Projekty, zadania, ludzie
  • Planowanie, fakturowanie, transakcje
  • WebAPI
  • Obieg i archiwizacja dokumentów

Opis:

Do aplikacji mogą zalogować się administrator - to zazwyczaj zarząd lub właściciel. Kierownicy prjektów i pracownicy wytwórczy. Ale także sam klient, który ma możliwość komentowania i zakładania zadań. A także odbioru i akceptacji zadań. Cały czas odebrane zadania wpadają do raportu z którego jednym kliknięciem powstaje faktura proforma. Co ciekawe w systemie projektowym każdy komentarz klienta powoduje czasami zmianę kosztu całego zadania. Więc daliśmy możliwość nawet wyceny komentarza klienta. Projekty, zadania i komentarze zostały zrealizowane jak w większości systemach. Ale same komentarze w podziale kolumnowym dzięki czemu odróżniamy komentarze wewnętrzne od tych z klientem a także komentarze pracownika jako rejestracja czasu pracy. I tu dochodzimy do dużego modułu rozlcizania projektu.

Kolejną ciekawą właściwością systemu jest moduł płatności. Pozwala on na import przelewów z banku BZWBK i mBank. Przychody są automatycznie parowane z fakturami a koszty powodują wpisy lub parowanie tabeli kosztów. Posiadając koszty i przychody można jednym kliknięciem generować pliki dla księgowości.

Wpisy nie posiadające dokumentów są kosztami lub przychodami planowanymi, co pozwala zarządzać finansami firmy. Wspomnę jeszcze, że system oczywiście posiada moduł fakturowania - tworzenia faktur i proform. Dodatkowo system archiwizacji i wersjonowania dokumentów. Listy pracowników, przyjści i wyjścia jak i urlopy i chorobowe. I wiele, wiele innych modułów.

Moduły:

  • faktur
  • rozlcizeń
  • przychodów
  • kosztów
  • planowania
  • dokumentów
  • importu i exportu do banków
  • magazyn
  • produkty, usługi, licencje
  • integracji eCommerce

Wersja:

  • Wersja 2.33 PL

Historia:

Produkt powstał pod koniec 2016 r. Jest on wynikiem potrzeby jaka wynikała z naszej wieloletniej pracy. Pomimo tego, iż posiadaliśmy w firmie wypracowane podejście, procedury i systemy, które wspomagały każden etap produkcji. Widzieliśmy, że system rozproszony staje się co raz mniej efektywny. Szczególnie było to widoczne przy natłoku pracy i przyroście projektów/zadań. Jeden system był projektowy, inny fakturowania, rozliczanie w tabelkach excel dla klienta. Potem zmieniono prawo i księgowi zaczęli wymagać przelewów do każdej faktury jako potwierdzenie zapłaty. Prowadzenie wielu gantów prac także powodowało problemy w momencie chorobowych pracowników czy pilnym przeniesieniu pracownika do innego projektu. Do tego inny system pilnował naszych produktów, sprzedaży i wystawiania licencji. Dokumentów w firmie przybywało a wszelkie miejsca ich przetrzymywania wymagały bezpieczeństwa.

Pewnego dnia doszliśmy do wniosku, że posiadamy w tym zakresie tyle wypraktykowanych procesów, że po ich złożeniu w całość, mogła na reszcie powstać aplikacja, która zaoszczędzi nam czas i wszystko zautomatyzuje. Była to połowa 2016 roku. Pomysł wydawał się dobry, gdyż beta testerami byliśmy my sami. Najpierw oczywiście odbył się research rynku. Okazło się, że darmowe aplikacje nie spełniają naszych wymagań ;( a bardzo drogie rozwiązania były za mało elastyczne. Spostrzegliśmy, że wiele małych i średnich przedsiębiorstw ma podobny problem. Ustaliliśmy zatem, że w przyszłości cena za system będzie na niskim poziomie tak by podobne firmy mogły również wspomóc się naszym rozwiązaniem.

Jeste jeszcze jedno wymaganie dość istotne. Większość oprogramowania onLine jest typu SaaS. My, chcieliśmy aby dane newralgiczne znajdowały się na naszym wewnętrznym serwerze. I to warunek, który rozróżnia nas na rynku. Uzgodniliśmy, że oprócz działania w modelu SaaS, istnieje możliwość zainstalowania aplikacji na serwerze Klienta. Ma on wtedy pełną kontrolę nad backupami i jest pewny, że rzaden domorosły administrator nie skopiuje mu danych czy ich przypadkiem nie wymaże z dysku.

Tak powstała nasza aplikacja CRM z elementami ERP, CMMS ;)))

SZYBKI KONTAKT
tel.: 606 405 680
email: bok@future-soft.pl
magento moduły System efaktura Integracja ecommerce System agencji nieruchomości